jossanbolton

Alla inlägg under juli 2010

Av Jossan - 16 juli 2010 20:35






  



Va med och tävla om en iphone 3GS för mer information gå in på  http://teliamax25.feber.se/

Av Jossan - 15 juli 2010 21:37


  

TJENA ALLA TRÖTTA MÄNNISKOR!


Hej! jag är jätte trött. Jag skojar inte är alldeles slut men det gör inget. Jag snackar med Thea ( min allra bästa kompis ) haha vi snackar om tänk så börja det regna killar och hon är nog det största Taylor Lautner fanet i hela världen hon berätta även om hur hon skulle kidnappa honom och sedan ha honom i sin garderob och mata han med hö. Låter som en bra idé tycker jag. Hade nog var lite snällare mot Zac Efron däremot hade nog haft han i min säng trevlig trevlig    nej men jossan då! Imorgon ska jag SHOPPA! Känner att jag måste göra det behöver lite nya kläder. Sugen på att köpa en baseball jacka men jag vet inte? ÄNTLIGEN REGNAR DET I VÄSTMANLAND!  I alla fall där jag bor! SKÖNT SKÖNT SKÖNT! Bara vart sol,sol och sol. Jag bara njuter trodde aldrig att jag skulle säga så. Min hund kom fram till mig Bella från Spanien! Hon är jätte söt hon är jätte kort och tjock men hon är MIN FAVORIT! Älskar henne även Mimmi. Nej tror jag ska börja gå soon! Men sov så gott så skriver jag imorrn :)!




  

Av Jossan - 15 juli 2010 16:06

  


Hejsan igen :)!


Hur är det med er än så länge!? Men jag var på stan i alla fall idag det var kul. Jag var där med min bror. Vi hade riktigt kul. Vi gick in på alla spel affärer ( han är mycket spel intresserad ) och jag fick gå in på klädaffärer vilken tur. Jag träffa min faster och min kusin dom skulle till doktorn. Sedan så köpte vi dricka. Coca Cola Cherry mmm den är faktiskt riktigt god. Min mobil är trasig den vill inte funka. Så jag letar efter en gammal mobil i våra flyttkartong. Men det är lugnt bara sur att det bara dog så där. NU ÄR DET BEVERLY HILLS 90210. Missa två avsnitt men jag hinner se ett i alla fall! Har fått nya bilder på Zac Efron från ESPY Adwards. Han ser riktig bra ut som vanligt dårå. Skriver lite mer senare ha det så bra så länge :)! // jossan


ps: har lagt ut en video från Charlie st. Cloud ( en ny film med Zac Efron ) riktig kul så jag bara var tvungen att lägga ut.




Av Jossan - 15 juli 2010 11:53

      < ÄLSKAR min solbrillor hahaha XD! Liten knas bild får ni av mig :)!



Hej alla hungriga människor där ute!


Hej! hur är det med er? Själv  är det bara bra! Väldigt trött bara för igår kväll så tog jag min medicin ( astma ) och råka ta för mycket jag blev jätte skagig och ont i huvudet och i lungorna men det gick över. Blir så trött på astma. Men i alla fall nu är det förmiddag och vad kan man hitta på? Jo jag tänkte gå på stan men ville inte det haha typisk jag. Ska sitta hemma och dammsuga och gå ut med mina hundar antar jag. Imorrn blir det stugan säger bara att jag inte är så sugen på att åka dit men måste det men det kommer var kul. Känner att jag måste ta bort mina 365 mail från dator. Kollade lite nu på nätet och såg Britney Spears omslag för " Cosmopolitans " nya nummer. Vad jag själv tycker så ser hon väldigt trött ut men vad tycker ni kommentera vill gärna veta. Jaha ska skriver mer sen senare. Ska berätta att jag har haft 12 besökare på en dag! Så jag hoppas detta går bra nu! Ses senare :)! //  Jossan  






Av Jossan - 14 juli 2010 20:58

   < Jag ( Jossan )


Hejsan alla solbrända människor!


Hej måste först bara säga att jag oehört avundsjuk på er som är solbrända en annan är blek då menar jag blek! Jaha ska testa nu att blogga på nya bloggen om det går bättre eller sämre men det vet jag inte? Vi får se! Ska berätta om dagen. Vakna av att min pappa kom in i mitt rum och sa " Nu ska vi panta burkar " han var ju hur glad som helst men jag skrek " JAG SKA SOVA STICK " ett vanligt svar från en trött tonåring stackars oss tonåringar ( även föräldrar). Är det nån mer än bara jag som kollar på Beverly Hills 90210 om dagarna? Följer varenda avsnitt har gjort det hela lovet! Det går på bra tider 15.55 börjar de. Åh ni måste kolla. Brandon är min favorit han är rolig och ja cool men det är Dylan också haha tycker inte om Kelly tycker hon är väldig divig men men ska inte skriva mer om Beverly Hills 90210 ni får kolla själva ni måste se den! Jag var en sista gång i vårat hus som jag har bott i sen jag var liten ( har flyttat ) höll på gråta när jag stog i mitt gamla rum. Svårt att lämna nånting bara så där men när jag stog där så tänkte jag på High School Musical 3 när Gabriella Montez ska flytta och sjunger " Walk Away " herregud vad det ska var så jobbigt att lämna nånting men jag har bott där sen jag var 1 år men ja jag har så mycket minnen därifrån men sånt är livet ibland. Men jag kommer över det snart ( förhoppningsvis ). Gud jag känner mig elak mot Zac Efron jag vet inte varför? Jag känner inte han jag pratar inte med han men jag känner mig elak mot han snacka om att man är lite knasig? Haha det är typisk jag knasig! Fick faktiskt  reda på att Zac Efrons produktionsbolag ska heta Ninjas Runnin’ Wild Prods. haaha tycker de var as coolt namn XD Min kompis Thea bara garva när jag berätta det. Haha jag tyckte det var as coolt namn typiskt Zac. Nog snack om Zac nu ska jag prata om BIEBER FEVERN! Ja jag tycker Justin Bieber är söt och sjunger bra men vilken tjej gör inte det? Han är lite divig tycker jag om jag får var ärlig. Såg ett program om han på MTV att det var typ tjejer som hoppa på han eller mer tog på han så han gjorde illa sig så vakterna tog han åt sidan och han typ bara "Aj jag tror jag har brytit armen " men han hade riktigt ont men brytit armen mmhm svårt att tro. Gud vad jag är elak men smällen var inte så stor men måste har gjort ont ha galna tjejer på sig. Haha men han sjunger riktigt bra. GRATTIS VIKTORIA! SVERIGES PRINSESSA FYLLER ÅR IDAG! Men hon är inte i Sverige hon är nog på sin smekmånad tror jag!? Såg inte henne på TV:n i alla fall. Nehe slut skrivit idag kanske? Vad tycker ni hitills? KOMMENTERA! Ha det bäst! // Jossan



ps: Videon är från  HSM3 låten jag skrev om! Men tänk er om jag stog och sjöng den i gamla huset! Men vem  är killen jo...ZAC EFRON!!! tänk om han stog på min balkong vilken dröm! Jaja lyssna på låten i alla fall tycker jag att ni ska göra :)!


HA DET BÄST :D!


                  // Jossan




Justin Bieber vilken cooling!







Zac Efron vilken snygging :D IYOU

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen :D! Detta är min nya blogg! Har haft en gammal förut men tänkte testa på något nytt! Hoppas ni kikar in i min blogg mer än en gång! om ni vill mig något så maila mig jossanblogg@hotmail.com svarar bara på seriösa frågor om bloggen eller

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards