jossanbolton

Direktlänk till inlägg 15 juli 2010

Hellu!

Av Jossan - 15 juli 2010 11:53

      < ÄLSKAR min solbrillor hahaha XD! Liten knas bild får ni av mig :)!



Hej alla hungriga människor där ute!


Hej! hur är det med er? Själv  är det bara bra! Väldigt trött bara för igår kväll så tog jag min medicin ( astma ) och råka ta för mycket jag blev jätte skagig och ont i huvudet och i lungorna men det gick över. Blir så trött på astma. Men i alla fall nu är det förmiddag och vad kan man hitta på? Jo jag tänkte gå på stan men ville inte det haha typisk jag. Ska sitta hemma och dammsuga och gå ut med mina hundar antar jag. Imorrn blir det stugan säger bara att jag inte är så sugen på att åka dit men måste det men det kommer var kul. Känner att jag måste ta bort mina 365 mail från dator. Kollade lite nu på nätet och såg Britney Spears omslag för " Cosmopolitans " nya nummer. Vad jag själv tycker så ser hon väldigt trött ut men vad tycker ni kommentera vill gärna veta. Jaha ska skriver mer sen senare. Ska berätta att jag har haft 12 besökare på en dag! Så jag hoppas detta går bra nu! Ses senare :)! //  Jossan  






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jossan - 3 augusti 2010 21:34


      en gammal bild fick det bli!!   TJENARE :D!    Hej! Förlåt men har inte kunnat gått in på bloggen p.g.a. att användarnamnet inte ville fungera ( för jag glömde bort   ) I alla fall har jag varit i Göteborg med Thea. Gud vad kul det var!...

Av Jossan - 16 juli 2010 20:35


                 Va med och tävla om en iphone 3GS för mer information gå in på  http://teliamax25.feber.se/ ...

Av Jossan - 15 juli 2010 21:37

     TJENA ALLA TRÖTTA MÄNNISKOR!   Hej! jag är jätte trött. Jag skojar inte är alldeles slut men det gör inget. Jag snackar med Thea ( min allra bästa kompis ) haha vi snackar om tänk så börja det regna killar och hon är nog det största Tayl...

Av Jossan - 15 juli 2010 16:06


     Hejsan igen :)!   Hur är det med er än så länge!? Men jag var på stan i alla fall idag det var kul. Jag var där med min bror. Vi hade riktigt kul. Vi gick in på alla spel affärer ( han är mycket spel intresserad ) och jag fick gå in på k...

Av Jossan - 14 juli 2010 20:58

   < Jag ( Jossan )   Hejsan alla solbrända människor!   Hej måste först bara säga att jag oehört avundsjuk på er som är solbrända en annan är blek då menar jag blek! Jaha ska testa nu att blogga på nya bloggen om det går bättre eller sämr...

Presentation


Hej och välkommen :D! Detta är min nya blogg! Har haft en gammal förut men tänkte testa på något nytt! Hoppas ni kikar in i min blogg mer än en gång! om ni vill mig något så maila mig jossanblogg@hotmail.com svarar bara på seriösa frågor om bloggen eller

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards