jossanbolton

Alla inlägg under augusti 2010

Av Jossan - 3 augusti 2010 21:34

      en gammal bild fick det bli!!


TJENARE :D! 


Hej! Förlåt men har inte kunnat gått in på bloggen p.g.a att användarnamnet inte ville fungera ( för jag glömde bort   ) I alla fall har jag varit i Göteborg med Thea. Gud vad kul det var! Jag har aldrig varit där ( kors i taket jag har varit nästan på alla nöjes ställen i Sverige men missat Liseberg USCH JOSSAN! ) men däremot är jag på Gröna Lund varje sommar men ska bara säga att Gröna Lund är en liten prutt i rymden jämfört med Liseberg! Skojar inte men Liseberg är AS COOLT! Om du vill ha den där fjärilar i magen känslan så ska du definitivt åka till Liseberg inte för vara elak mot Gröna Lund men jag har åkt varenda karusell där och jag känner inte den känslan för nu vet man hur alla karuseller går. Men Thea fick upp mig i nånting som heter kanonen och jag som är enormt rädd för allting. Men hon fick upp mig. Vi sa att dom skulle ha filmar oss herregud Thea skratta så tårarna rann och jag skrek och grina nästan hahaha men måste erkänna att jag blev stolt efter att ha åkt den. När vi var i Göteborg så måste jag erkänna att det är bästa jag har varit med om och roligaste! Men ska berätta en sak. Jag och Thea stod i hissen på vårat hotell ( Vi sov över på hotell 1 natt ) för vi skulle äta lite frukost på morgonen ( Detta är dagen efter liseberg ) så var det självklart fullt i hissen och vi nästan längst in. Ja så ska man gå ut och vi gick ut och efter oss så är det 2 arga vuxna som säger " Ja det är som tunnelbanan alla ska först ut " sa en av dom men jag förstår inte jag och Thea sprang inte ens ut vi gick med strömmen. Men ja sånt är livet. Kan bara säga att det värsta jag vet är när folk pratar högt om sånt där då kan dom blev lika gärna komma fram och säga du ursäkta.. eller jag vet inte? Ja idag firar mina föräldrar 27 år tillsammans GRATTIS    Bra gjort tycker jag hahahaaha!!    Ska på mitt första bröllop i helgen det blir riktigt kul och spännande! Hittade en klänning från Göteborg som jag tänkte ha och nu är det bara skor kvar! Men nu ska jag lyssnar på Justin Bieber och kolla på " Big Daddy " 


ps: En ny kamera i mitt hus :D! 



HA DET BÄST :D!!

                                 // Jossan




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen :D! Detta är min nya blogg! Har haft en gammal förut men tänkte testa på något nytt! Hoppas ni kikar in i min blogg mer än en gång! om ni vill mig något så maila mig jossanblogg@hotmail.com svarar bara på seriösa frågor om bloggen eller

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards